Monday 8 August 2016

Coretan Gadis

Senyum bila sedar yang gadis kecil yang dulunya tidak ingin memahami apa2 erti kini menjadi gadis yang Insya ALLAH ingin mendapatkan gelaran muslimah , payah tapi memang nak dapat syurga bukannya mudah kan?
Kini aku tahu hebatnya istikharah, ALLAH tunjukkan sebab dan hikmahnya sekaligus , aku fikir sunyi dan sendiri tu akan kekal, tapi bila aku faham yang tak ada manusia yang pernah sendiri dan sunyi ,, malaikat kiri kanan sentiasa ada untuk ingatkan kita baik dan buruk dan yang paling confirm manusia tak pernah sendiri , ALLAH adaa ,,, boleh jumpaa 5 kali sehari lagii ,, kalau rezeki ada masa sepertiga malam tuu lagi untung dekat je dengan DIA :) 
yang penting sekarang aku yakin yang perancangan kita tuu hanya sekadar perancangan biasa sebab ALLAH dah tulis siap2 jalan hidup kita niii ,, jangan risau Insya ALLAH happy ending hihi ,, ajal, jodoh, rezeki semua tuu dah ada note daaa ,, 
mudah mudahan apa yang kita buat dalam hidup ni tak da yang sia-sia ,, nanti rugi masa tuu huhu
Alhamdulillah segalanya buat aku lagi bahagia sekarang hidup aku, family aku, kawan aku, kerja aku .. everything :) 

No comments:

Post a Comment