Sunday 4 September 2016

Kamuu , aku rinduu ,, T_T



hari ni genap mau 8 bulan daa habis study dari ipdas ,, banyak nya kenangan sanaa terutama dengan kamuu sedih, gembira, marah aku semua kamu rasa, semua aku share dngan kamu even kadang2 kamu buat2 faham jaa hehe tapii jujur aku rinduu ,, kadang2 kita ada salah faham sikit pun gaduh2 manja jaa x lama .. konvo hari tuu pun x smpat kita bgmbar rmai2 ,, huhu rindu outing dengan kamuu,, rndu mkan megi malam2 rndu p masjid sma2 rndu stay up sma2 rindu semua lah ! huhuhuhu semoga Allah jaga kamu dan berikan kebahagiaan dan kejayaan di dunia n akhirat untuk kamu ... Aamiin Insya Allah ... Ukhuwah Fillah 

antara semua diorang duaa ni paling faham perangai aku macamana, tmpat aku biasa meluah sbb dgn diorang aku paling rapat ,, aku rindu mau peluk kamuu dyana, idaa ,, rinduuu 


aku tak pernah mengaku ngan ko aku sayang, aku rinduu and selalu lari bila ko ckp ko syg aku , tukar topik bila ko ckp ko rindu aku ,, tapi kalau kau tau macamana sygnya aku dgn ko Allah jak yg faham ,, rndunyaa a ku dgn ko ,,, org selalu keliru nama kita kan hehe aku liyana ko diyana ,, diyana kalaulah ko dkt dgn aku skrg ,, banyak aku mw ceritaa ,, saaangatt banyak ,, aku simpan bila kita jumpa nanti laa yaa ,, jaga diri ko keja sana dah lah jauh , line tedaa huhu ,,, 

jujur aku rinduu ,,

No comments:

Post a Comment